Zmiany w ramówce Radia Zet


W nowej ramówce Radia Zet (Eurozet) nie będzie serwisów informacyjnych o 21 w weekendy.

Pogrzeb prezydenta śledziło blisko 9 mln widzów


Niedzielny pogrzeb pary prezydenckiej, Lecha i Marii Kaczyńskich, oglądało w telewizji prawie 9 mln osób.

Nie będzie konsekwencji wobec dziennikarza "Rzeczpospolitej"


Dziennikarz "Rzeczpospolitej" Piotr Kubiak, współautor tekstu o tzw. aferze sopockiej, był dobrym znajomym biznesmena, który oskarżył prezydenta Sopotu Jacka Karnowskiego o korupcję. Naczelny "Rz" Paweł Lisicki nie widzi problemu.

900 dziennikarzy przyjechało na Eurobasket 2009


Mistrzostwa Europy w koszykówce mężczyzn - Eurobasket 2009, które wczoraj rozpoczęły się w Polsce, relacjonuje 900 dziennikarzy i komentatorów z całego świata.

Belgia: ukazała się "trójwymiarowa" gazeta


Pierwsza w Europie gazeta 3D ukazała się w Belgii - to specjalny numer francuskojęzycznego dziennika "La Derniere Heure". Reklamy i zdjęcia w nim mają efekt trójwymiarowy, podczas gdy tekst pozostał bez zmian. Do gazety dołączono specjalne okulary.

Najwyższy wynik Eski Rock w historii


Udział w rynku Eski Rock wynosi 1,1 proc. To najlepszy wynik tej sieci od czasu rozpoczęcia nadawania w obecnym kształcie, co nastąpiło ponad rok temu.

"Czy polscy politycy »czują Internet«?"


Wizerunek terrorysty w grach internetowych, tabloidyzacja dyskursu medialnego w Internecie oraz sakralizacja cybertechnologii – to tylko trzy z wielu tematów jakie podjęte będą na konferencji "Nowe media – polityka, kultura, społeczeństwo", która rozpoczyna się 22 kwietnia 2010r. w Toruniu.

Rosyjskie telewizje zmieniły ramówki


W sobotę i niedzielę rosyjskie media szeroko informowały o katastrofie polskiego samolotu prezydenckiego i żałobie w Polsce. Telewizje uznały to wydarzenie za tak ważne, że podporządkowały mu charakter programów.

Nowa naczelna popularnego tygodnika


Katarzyna Janowska została redaktor naczelną tygodnika "Przekrój" (Wydawnictwo "Przekrój"), który należy do Grzegorza Hajdarowicza. Jej zastępcą będzie Juliusz Urbanowicz.

Murdoch chce się wycofać z Rosji


Rupert Murdoch szuka kupca na rosyjskie rozgłośnie swojego koncernu News Corporation i firmę reklamy zewnętrznej News Outdoor – poinformowała ”Gazeta Wyborcza” za moskiewskim dziennikiem ”Wiedomosti”.

TVP Info będzie transmitować obrady Sejmu do 28 września


Najbliższe posiedzenie Sejmu, które rozpocznie się w środę, będzie relacjonowane w TVP INFO. Stacja będzie transmitować obrady Sejmu do 28 września, kiedy ruszy nowa ramówka - poinformował PAP rzecznik prasowy TVP Daniel Jabłoński. Jak dodał, później w TVP INFO będą transmitowane tylko ważne sejmowe wydarzenia - np. debata budżetowa.

Nowy korespondent RMF FM w Berlinie


Od września korespondentem RMF FM w Berlinie będzie Adam Górczewski. Zastąpi Monikę Sędzierską, której kończy się roczny kontrakt i odchodzi ze stacji.

Powstał standard reklamy display w polskim Internecie


Grupa robocza brand advertising zrzeszona w IAB Polska przygotowała dokument określający standard reklamy display, czyli graficznej reklamy w sieci. Zasady zaczną obowiązywać od 1 września

Nowa ramówka TVP Info


W nowej ramówce kanał TVP Info chce wprowadzić wieczorny dziennik ”Zdarzyło się dziś” zamiast obecnie nadawanego programu "Minął dzień".

Carla Bruni została redaktorką naczelną


Francuska pierwsza dama, piosenkarka i była modelka Carla Bruni-Sarkozy do swych licznych obowiązków dodała jeszcze jeden - stanowisko redaktorki naczelnej kobiecego dodatku dziennika "Le Figaro".

"Business Magazine Manager" zatrudnia nowych korespondentów


Biznesowy dziennikarz niemiecki Oliver Stollorcz i austriacki dziennikarz ekonomiczny Günther Starzinger zostali stałymi korespondentami miesięcznika "Business Magazine Manager" (Business Magazine Manager).

Tele 5 ponownie stara się o koncesję


Tele 5 znów musi się ubiegać o koncesję satelitarną.

Trójka odlicza czas do powrotu Niedźwieckiego


Program III Polskiego Radia przygotował dżingle odliczające czas do powrotu Marka Niedźwieckiego na antenę.

Podrożeją tygodniki Grupy Wydawniczej Słowo


O 30 groszy podrożeją od nowego roku trzy tygodniki lokalne wydawane na Lubelszczyźnie przez Grupę Wydawniczą Słowo z Białej Podlaskiej.

Polsat musi zapłacić 500 tys. zł kary za wypowiedź Szczuki


Sąd Najwyższy oddalił kasację Polsatu w sprawie 500 tys. zł kary za wypowiedź Kazimiery Szczuki w programie "Kuba Wojewódzki".

znalezionych: 1195, strona 1 z 60
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>